Underbara Sydafrika ❤

2012-06-25, 19:52:41 / Kategori: Allmänt

Kan inte riktigt förstå att det snart är 3 månader sedan jag kom hem ifrån Sydafrika...
Tiden går så himla fort, ibland alldeles för fort. Längtar tills Mars nästa år när det är dags för att åka dit ännu en gång!

Vet inte egentligen varför jag är lika spänd att åka dit varje år. Det är till samma ställe och med samma personer. Det är en vän till vår familj som äger en farm vid Swartwatter, Limpopoo. En underbar resa med underbara människor!!!!
Sydafrika har verkligen en speciell plats i mitt hjärta ❤

Min dröm efter studenten, är att jobba på farmen i Sydafrika i någon månad. Ja jag vet att det inte kommer att dra in massor av cash men det är själva upplevelsen som lockar mig! ger mig liksom minne för livet.
ME GUSTA 😜

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2317713/images/2012/pic_207262594.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/2317713/images/2012/pic_207262622.jpg" class="image">






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?