Ger bloggen en ny chans

2012-06-23, 15:58:48 / Kategori: Allmänt

Yes, känner väl att det är dags att ge denna stackars bloggen en ny chans, elr vad tycker ni!? Tänkte att jag ska berätta för er lite om mig. Under hela mitt liv har jag haft problem med min vikt, vilket har gett mig väldigt dåligt självförtroende. Från den dagen jag fyllde 13 har jag gått på olika dieter för att försöka gå ner i vikt, men inget har hjälpt.
Men under som senaste månaderna har jag tagit tag i mitt liv, vilket har gett resultat! På några månader har jag gått ner nästan 10kg och gått ner 30cm runt magen! YEAH FINALLY!!!
Jag vill iheller aldrig förlora massor av kilon på kort tid, utan tar det hellre successivt.
För att jag skulle gå ner i vikt så har jag slutat äta godis på vardagar, äter mindre portioner och försöker gå en 1h promenad varje dag. + att när jag fyller 18 ska jag köpa gymkort!
Om jag hade fått välja så hade jag velat gå ner 10kg till, vilket förhoppningsvis kommer bli verklighet.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?