Tisdag!

2011-09-13, 15:51:52 / Kategori: Allmänt
Tisdag idag och det har vel inte hänt något speciellt idag? Har varit i skolan som vanligt och vi hade idrott sista lektionen som alltid gillas, hur dåligt man än mår! Ja och idag var jag ganska förkyld som jag har varit i typ 3 dagar, men det finns inget som gör att jag ska strunta i idrott. Eller kanske, om jag hade brytit min fot :O Men fan inte annars... Vi hade någon konditions övningar hela lektionen, alltså 1timme och typ 30min. Jobbigt kan man ju säga men skönt att få springa av sig all sin energi, och då menar jag all min energi. Vi började med att springa 6min för att få upp pulsen. Sen skulle vi vara tre och tre för att sedan springa fram och tillbaka med en ärtpåse. Sen skulle vi rucha allt vi kunde. Sen skulle vi dela upp klassen i två grupper där den ena gruppen spran i 45 sekunder allt vad vi kunde och sen skulle den andra gruppen göra likadant. Det värsta var att Tina sa till när vi hade 15 sekunder kvar och då skulle vi springa allt vad vi kunde, och då menar jag alllt vad vi kunde'!!!! :O






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?