Något som jag tycker är fint!

2011-09-10, 13:27:41 / Kategori: Allmänt

Jag tycker att det är oerhört fint när killar gråter, jag vet inte varför men så fort jag se en kille på tv eller i verkligheten så börjar jag lipa direkt. Killar ska alltid se/vara så tuffa. Att gråta är ''mesigt'' enligt dom. Därför tycker jag att det ör så fint när dom visar sina känslor.
Jag sitter och tittar på Teen Mum och då började en kille gråta när hans ex gav honom ett kort och hon hade bakat en kaka och allt. Ja för er som inte tittar på programet så ar dom två fortfarande känslor för varandra, men ingen av dom vill säga något?!
Så när jag får pojkvän så vill jag att hans ska vara tuff men samtidigt inte vara rädd för att visa sina känslor.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?