Kräftskivan i Lördags (Y)

2011-09-05, 15:03:04 / Kategori: Allmänt
Och var ska jag börja? Vilken underbar fest, kan jag ju bara säga!!!! Nog en av  dom bästa dagarna i hela mitt liv. Och jag började '''dricka'' snappsar, som är sååå underbart!! först tog jag en med 2 personer i min ålder. Sen så diskuterade niclas Herslow och Theo (som är vit sydafrikan) om dom skulle tävla vem som kunde dricka mest, men Niclas dricker bara renat och det vile inte Theo så den snappsen han hade skulle han tydligen inte dricka om ingen drack med honom. Så  vad gör ´man? Jag hälde upp ett fylt snapps glas och shotade med honom (Y) Kul som f*n ;D Under hela kvällen så blev det säkert 7-10 shots men men. Jag ska vara ärlig och säga att det är första gången i mitt liv som jag shotar, och ja jag blev lite påverkad, för då också första gången.

ungefär vid 23.00 var phineas så stup full så jag och Nils fick bära honom säkert en halv kilometer till huset där han bode. Inte för att han var speciellt tung men dock var det ganska jobbigt! Så vi satte honom på tarasen. Då kommer Marykke (sydafrikan) och säger till oss att vi blir tvungna att supa honom änu fullare än vad han är, för att han ska somna. Så vi häller upp ett stort glas Wiskey och trycker upp det i hans ansikte och säger att han måste drick det, det är för hans mage :O För att få honom att lyssna!! Och helt från ingen stans så böjar han gråta, så j*vla synd om honom!! Jag hämtar papper till han och sen helt plötlingt börjar han ta på min gumpå och på mina bröst :S och jajaja tänkte jag, han är ju ful och inte precis att han kommer att komma ihåg detta i morgon.
Men vi fick honom inte att somna, så nils och jag försöker få honom att röka cigarr. Han lyssnar inte på oss och cigarretten släks? Och vad gör jag? Gör börjar röka :O för att få lågan i cigarretten igen!!

JAJA VILD FEST TILL MAAAAAAX, MEN SJUKT ROLIGT (Y) :D





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?