Trelleholla

2011-05-02, 19:35:17 / Kategori: Allmänt
Varit på skolan idag för att skriva ett matte prov, när vi har studiedag xD Tror inte att det kommer att bli ett bra resultat.. Kunnde Edin inte göra ett lite lättare prov? När den som har MVG tycker att provet är svårt, så är det något som är fel!? Eller??
Så idag vaknade jag kl.9.00 och kl.13.00 körde jag till skolan för att göra provet. Efter provet så gick jag och Pernilla till stan för att mötta upp Felicia. Vi kollade lite i några äfferer och felicia hittade lite smått och gott ^^ Jag själv kunde inte köpa något eftersom att min pappa inte har satt in mitt studiebidrag på mitt konto än -.- Men jag funderar om jag ska köra ett par solglasögon som jag hittade på Ginatricot? Kan bara inte sluta tänka på dom.. tror jag ska köpa dom i morgon!


Tröja: vera moda
Byxor: Ginatricot
Skor: Skopunkten





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?