Fullt upp!

2011-05-14, 10:39:23 / Kategori: Allmänt
Jag vaknade precis och snart ska jag börja göra vid mig. För äntligen ska vi upp till morfar och mormors stuga i "wästantorp" i Hörby. Kanske blir det att hälsa på Martins hus i från Big Brother? HAhhaha jag kan vell dröma? xD
Just nu sitter jag och kolla på "16 and pregnant" och dricker nutrilett (Y) Jag håller på att gå ner i vikt så jag dricker den två ggr om dagen och sen till middag så äter jag bara sallad och något kött. Sen + det så försöker jag träna varje dag, ibland blir det inte men då tar jag igen det någon annan dag..




felice

Du är så duktig!! va de kul hos mormor och morfar:)? fick du köra?

Kramiiiss



2011-05-15, 18:18:44 URL: http://felicehomuth.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?