Saknaden är stor när man förlorar någon man ÄLSKAR

2011-03-03, 15:31:37 / Kategori: Allmänt
Ussh snart 6 månader sedan jag förlorar dig, tänker alltid på dig. Jag tänker mest på dig när jag är ensam och när vi pratar om dig. Klarar fortfarande inte att tala om dig, tänker bara på dom underbara stunderna vi hade tillsammans!!! Låter knäppt att jag skriver om min döde hund. Men jag älskar henne!! Nu börjar jag gråta också, faaaan :'( Men Bara så att du vet Wilma, JAG ÄLSKADE DIG & JAG ÄLSKAR DIG FORTFARANDE!!. Din mamma Nellie fick valpar för 6år sedan och vi skulle igentligen bara behålla 1 valp. Men hade jag aldrig valt dig så hade vi fått avlida dig. Men du hade en sån härlig personlighet, så du blev min tillslut. Det var så myssigt att se dig busa med din syster när du var valp. Men idag har din syster ingen att leka med, du lämnade henne och oss...
Jag vill bara tacka dig för dom underbara stunderna du gav oss alla i familjen. Vi Saknar dig så mmmmyyyycccckkkkeeettt <3 Hoppas att vi kommer träffas någon dag i framtiden, den stunden kommer bli den bästa i hella världen.


PS: JAG ÄLSKAR DIIIIIG!!!!!!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?