Glömde ju att berätta...

2011-03-05, 19:49:25 / Kategori: Allmänt
Äntligen så har jag fått tillbaka min mobil, den har ju varit på lagning....IGEN. fick den i julklapp så har den redan varit på lagning 2 gången och jag vet inte vad jag kommer att göra om den kommer att klydda igen. Jag frågade dom på Onoff näre jag hämtade mobilen, hur många gånger jag behöver lämna in den tills jag kommer att få en sprillans ny mobil. Då sa dom att när jag lämnar in mobilen den 4 gången så kommer jag få en ny. Tänkte ju fan att det är ju bara 1 gång till tyyp. Ska en mbil verkligen klydda så mycket bara på 4 månader?? Man kan ju faan undra, vad dom har gjort fel!!
Nu håller jag tummarna på att den kommer att fungera, men det sa jag dom 2 andra gångerna också xD


HTC Smart




felicia

sv: Erika Hansson :)<3



2011-03-05, 20:01:06 URL: http://felicehomuth.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?