Är inte så aktiv längre

2011-03-18, 20:37:54 / Kategori: Allmänt
Sorry... att jag inte är lika aktiv här på min blogg längre. Har mycket med min praktik plats och sen pallar jag inte starta mamma och pappas data som tar typ "7 svåra år". Sen så fick jag äntligen tillbaka min bärbara data igår, så nu är jag lycklig inget. Känns som om det var flera månader sedan jag hade den hemma -.-' Idag började jag jobba kl.7 - 16 fyy det var länge sedan jag längtade så mycket hem som jag har gjort idag, pallar inte vara vaken om dagarna längre!! Men vad ska man göra? Man får ju göra det bästa av situationen...
Eftersom att jag inte orkar att vara vaken och se Big Brother när jag ska upp och jobba på morgonen så får jag se repriser kl.19.00 - 20.00 dagen efter. Stör mig inte så mycket. Men nu ska jag igellafall försöka vara social med min pappa ;P






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?