8år med min Diabetes

2011-03-11, 08:51:00 / Kategori: Allmänt
Hur ska man kunna uttrycka sig? Ja idag är det 8 år sedan jag fick diabetes. Ska man vara glad eller ledsen? Man kan ju ändå inte göra något för att min diabetes ska försvinna!! Jag gör det bästa utav situationen, det måste man. Idag blev man väckt av min mamma, för att mitt blodsocker var lågt (2,7) Så fick man gå ner i köket, där min mamma och pappa hade fixat våffler till oss (Y) Sen skulle min pappa åka och jobba kl.8.00 och innan det så fick jag ett litet packet.... IPOD NANO. Jag har haft en innan men jag har inte hittat den (med min otur) Så nu är jag suuuuuuuuper glad :D




© sarastille

Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna en inbjudan till bloggsvar :) för att vara med, skriv en kommentar i tävlingsinlägget och ställ en fråga om vad som helst till mig i bloggsvar! :) ha en bra kväll.



2011-03-17, 20:45:49 URL: http://saramagdalena.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?