Sommarlov!!

2011-06-17, 19:00:14 / Kategori: Allmänt
Då är det äntligen sommarlov!! Som jag har längtat efter så sjukt mycket. Dagen började med att äta frukost med 2orna och sen kunnde vi åka hem. Men tyvärr så gick det inga bussar hem så fick blev kvar i skolan i två timmar innan min mamma kunnde komma och hämta mig..
Som tur var så kom mamma tidigare än vad jag hade förväntat mig. Hon bad mig att gå i stan och shoppa för 200kr med hennes bank kort, som GILLAS MYCKET. Så jag hittade 2 klädesplagg på geniatricot och sen gick jag in på Glitter för att köpa Ear Cuff, jag trodde att dom skulle hundra kronor var men som tur var så kostade dom bara 29.90 så det blev två stycken ear cuff :)

Senare mot kvällen så tänkte jag lägga ut bilder på hur jag såg ut så skol avslutningen, hade en ''rosa'' klänning, kavaj och vita convers.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?