16 Juni

2011-06-16, 18:47:06 / Kategori: Allmänt

Är man trött när man vaknar 18.30 och då har man sovit i 4 timmar. Jag kan egentligen inte förstå varför jag är så trött, jag siver 7-8 timmar varje natt och idag är det andra gången jag somnar när jag kommer hem. Det går väl bra att vara lite trött ibland?
Förtillfäligt så känner jag mig ganska duktig. För att idag har jag tränat två gånger och det ända jag har ätit är Nutrilett (drickor). Och det är ju bra för att där är inte många kalorier. Det är även andra dagen jag ''lever'' på Nutrillett (drickor) och jag känner mig bra, det kan ju faktiskt vara så att jag blir trötta av dom drickorna? Men det ska vara tvärt om, man ska bli piggare.

Nu sitter jag även och väntar på att mamma ska kolla hem ifrån tyskland. Hon är där med mormor och morfar för att dom ska köpa krök. Alltså sprit, så det blir roligt och se vad för gott dom har köpt! :)






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?