Vill haaa

2011-07-17, 11:33:54 / Kategori: Allmänt
Just nu sitter jag och kollar på pircingar och sidcute. Som ni kanske inte vet så hade jag viljat ha pircing i näsan och i tungan, men tyvärr får jag inte det för mamma och pappa...Desutom vill jag också tatoera mig men det får jag inte iheller! Blir rätt så sur på dom, för jag känner ändå att det är min kropp och jag kan vell göra vad jag vill? Gör jag något som jag inte tycker om så är det mitt eget fel, jag tar ju konekvenserna. Men men, får tjata på mamma och pappa lite, så kanske jag får lite större chanser?
Nu sitter jag även och tittar på sidecute på google, är ganska sugen så det, men jag vet inte om jag kommer att passa idet? Så sitter och tänker om njag äns vågar göra det, men hår växer ju ut igen.


Jag vill, jag vill, jag vill :)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?