South Africa 2012

2011-07-18, 19:06:05 / Kategori: Allmänt
Asså shit!! Jag kan inte riktigt förstå att jag ska åka till Sydafrika 2012, det blir det tredje året!! och jag är så sjukt GLAD :D Asså jag kan fan inte fatta det..Att åka till afrika är en dröm för mig som har gått i uppfyllelse och nu ska jag åka dit för tredje gången!! YEEEEEEEES <3
Någon gång i mitt liv så ska jag flytta ner där, vet ej hur länge jag kommer att stanna där då. Förhoppningsvis blir det för all evighet. Om jag någon gång får en man som förlovar för mig, så ska jag diskutera med honom att vi ska åka och ''prov'' bo i sydafrika i några månader. Känner vi då att det känns bra så kommer vi att bo där myyycket lääängre.
Träffar jag ingen man så kommer jag att ensam flytta ner där. Har man då tur så träffar man en snygg vit afrikan,  och alla vita afrikaner är så sjjjuuukt snygga (A)

Är detta bara en dröm? Eller kommer denna drömmen att någon gång bli verklighet? Jag hoppas, hoppas <3 Guud, det är vell inte för mycket att begära? ;P
Men det är ingen dröm att jag ska ner där nästa år igen, haha jag taggar redan och jag vet att det är dumt ;)
























KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?