Samma visa igen

2011-07-30, 19:55:02 / Kategori: Allmänt
Ja som ni har nu förståt så ska jag och några vänner till ullared i morgon. Och som ni nog inte kan förstå är att jag längtar så sjuuuukt mycket. Har gjort det nu i circus en månad... eller ja tror det igelafall :)
Det blir att gå upp tidigt i morgon . 03.45 för vi blir hämtade här 05.00 i morgon, det tar ju ändå 3-4 timmar att bara komma dit. Så vi är där när dom öppnar Gekås. Så kan vi shoppa läääänge (Y) Som då gillar veldigt mycket!! Sen så tjatar jag m,ycket på mamma, att jag ska få en bergs sprängare när vi är där :) Tror nästan jag får en sån, eller jag ska få en. Jag åker inte hem utan en ;D
Tyvärr ska jag upp på Måndag och jobba. Men det skiter jag i :P






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?