Not Perfect

2011-07-18, 19:45:02 / Kategori: Allmänt
Jag kanske inte är som dom tjejerna du brukar bli tillsammans med, men jag är mig själv. Jag står för det jag tycker och skäms absolut inte för det. Jag kanske är en ''mes'' ibland, men jag gör inte dom sakerna som jag inte vill göra. Jag går inte på grupptryck, det är bara korkat. Jag kanske ses som en börda, kul för dig. Men när jag väl gillar någon så kan jag inte beskriva känslan, för det första så kan jag inte sluta tänka på personen. Som sagt kan jag kan uppfattas som en mes när jag träffar den personen jag gillar, men det är bara för att jag inte vill göra bort mig. Destu mer jag pratar destu mer är chansen att jag gör bort mig. Därför är jag heldre tyst än att prata konstant! Jag är absolut inte perfekt, det har jag aldrig sagt. Men vem är perfekt? Just de, ingen. Asså jag förstår inte varför ordet perfekt finns. Det är inget här i världen som är perfekt. Livet är inte perfekt. Världen är inte perfekt. Det är ingen som änns kommer i närheten av att perfekt.
Såklart är det människor som tror att dom är perfekta. Bara för att dom är Snygga, smala, har mycket pengar. Men även dom som tros ha ett ''perfekt'' liv. Har även dåliga dagar, dagar dom inte änns orkar gå upp i sängen. Dom kan bli dumpade av sin pojkvän/flickvänner.
Det jag vill ha fram är att ingen är perfekt, det finns ingen som har ett felfritt liv. Du tror vell inte att det finns människor som har det bra från att dom födds tills dom dör? :O








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?