INGEN RUBRIK..

2011-07-27, 19:17:07 / Kategori: Allmänt
Ja som sagt, idag har jag ingen bra rubrik.. Det blev att vakan 7 för att sedan vara på jobb 9 och jag jobbade ända till 16.00 men det är ändå en lugn ijämn förelse vad jag ska jobba i morgon och på Fredag. Men Fredag är nog värst av alla dagarna. Då jobbar jag 7 - 17 som är 10 tiiiimmar :O Det är ganska sjukt att man som 16 (snart 17) åring ska jobba i tiiio tiimmar? Ja jag älskar pengar, men det blir bra med mycket pegar denna veckan (Y)



Sen är min data på lagning, eftersom att jag inte kunde starta den! Datan stog bara och laddade utan att det hände ett jävla skit.. Asså jag hatar elektronik, fast att jag ändå älskar det är är det ett j*vla skiit. Att det inte fungerar som det ska, när man har extremt bråttom, om man t.ex. ska göra ett skolarbete, så ska den j*vla datan inte starta. Det är precis som om datan jävlas med mig när jag har det som stressigast.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?