Älskling

2011-07-28, 19:36:18 / Kategori: Allmänt
Igår började jag gråta när jag hörde ditt namn, vill bara att du ska vara här hos mig. Det var inte rätt att Gus tog dig ifrån mig. Jag kanske inte är det bästa personen här på jorden. Men du har dock inte gjort något för att förtjäna det!!!! Det är mitt fel, vi kan byta. Jag går och du kommer tillbaka? Går det?? Snälla!!!?  Hela min familj sörjer för dig varje dag, för att vi saknar dig så MYCKET. Jag ber dig gud, jag ber till dig varje dag, vad mer kan jag göra? Jag gör vad som helst. För jag pallar inte detta mer...



Wilma, jag Älskar dig och det kommer jag göra i all framtid. Du är den jag tänker på varje dag. Det går inte en sekund utan att du finns i mitt hjärta. Det kvittar om jag pratar med mina vänner eller med mina föräldrar, du finns alltid. För alltid i mitt hjärta, där är det du som står i centrum <333





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?