Sjuk...

2011-01-21, 16:24:09 / Kategori: Allmänt

Då är jag sjuk idag igen...Det var inte så länge sedan jag hade feber och hostade. Gårdagen blev att spendera på Aktut mottagningen i Trelleborg, vill inte berätta för bloggen vad det är för fel, det är alldeles för pinsamt. Så kl.20.00 fick vi åka hem efter att ha suttit inne på akuten i 4timmar :O Läkarna sa att jag skulle åka tillbaka till akuten i morgon.
Idag har jag då också varit inne på akuten i 3timmar, och blev utskriven utan något :O För er som blir sjuka, åk inte till Aktuen i Trelleborg. Dom kan ju fan inget, dom visste ju inte äns vad Diabetes var!!! Det var ju fan pinsamt, vem veet inte vad diabetes är? Diabetes är en "känd" sjukdom som tusentals svenskar har...


Dålig bild, är tagen från webbcameran i datan på 2mp :O <3






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?