Packa väskan

2011-01-26, 18:32:22 / Kategori: Allmänt
Just nu packar jag min väska för att i morgon bär det av till vivala Skurup, pallar inte åka hem efter det eftersom vi är hemma typ vid 9-10 så jag ska "bo" hemma hos Pernilla. Faan får inte hoppas att jag har glömt något, med min otur så har jag glömt massor av saker här hemma!!! Men igellafall i morgon åker vi till skurup och på fredag blir det Kräm med mina underbara TÖSSER <3 så jag har extra mycket att packa, inte bara för en övernattning utan två.

Fick precis veta att jag slipper att ha min packning på bussen, mamma ska komma till vår skola och lämna den till mig. Sån tur att hon är så snäll!! Vet inte vad jag skulle gjort om jag skulle bli tvungen att ta hella min väska på bussen, människorna hade ju trott att jag hade haft ett lik i min väska, så stor som den är...


Som ni ser så har jag MYCKET packning ;P





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?