Nyår

2011-01-01, 17:22:50 / Kategori: Allmänt
Då sitter 3man i soffan och har det tråkigt, det var inte så länge sedan tösserna åkte hem.
Hade en jätte trevlig och rolig nyår med dom <3 Festada rätt bra, men inte med så mycket sprit. Asså för er som inte vet så kan man faktiskt ha roligt utan att bli full. Och vi tösser är ett bra exempel. ´Vi drack typ baara 3-4 alkoläsk och sen så hade vi roligt som faaan!

Hoppas att vi får en sån dag igen, SNART!! <3


Jag & Pernilla


Pernilla, Jag, Louise & Felicia


Pernilla, Jag, Felicia & Louise


Jag & Pernilla



felicia

Vi har alltid så j*vla kul:D längtar till onsdag hihih :) <3 Och de med skivan du kan få den och vill du inte ha den så kan du ge den till mig på onsdag^^



2011-01-01, 20:51:25 URL: http://felicehomuth.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?