Ni betyder meest <3

2011-01-15, 22:16:04 / Kategori: Allmänt

Varför ska man vara som andra tycker? Det är det vanligaste felet som vi tjejer gör, vi är som andra tycker är bra istället för att vara sig själv. Visa personer är någon annan för att kunna umgås med dom "populära", jag själv är precis som jag själv är. Jag skiter i vad andra tycker och tänker om mig, tycker dom inte om mig så behöver dom inte snacka eller umgås med mig. Jag har underbara vänner som tycker om mig för den jag är och inte för den jag skulle kunnat vara. Det kallar jag riktiga vänner. Det är sådana vänner som alla människor skulle haft och därför är jag så glad att jag har dom <3

Jag tror inte att att ni vet hur mycket ni betyder för mig!! Utan er så hade jag dööött. Jaa ni vet nog att ni betyder mycket för att jag började gråta sist vi pratade om det. Därför hade jag viljat skriva några saker som jag älskar med er <3


Det finns massor av saker till men jag måste gå nu, puuuuus på mina underbara vänner <3 Pernilla Munke, Felicia Homuth & Felicia Svefelt <3 <3




Anonym

Haha aww detsamma jonnis <3 :D



2011-01-17, 19:06:13



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?