Jobbigt, va?

2011-01-11, 18:36:09 / Kategori: Allmänt
Slutade i skolan idag kl.14.00 och då var det tänkt att jag skulle ta bussen hem för att mamma jobbade till kl.16.00. Så kollar jag i plånboken och det är som spindelväv, inte en ända j*vla krona! Sluta med att jag började gå lungt hemåt, efter 20min så kände jag att mina ben sa ifrån. Det är ju inte så konstigt när jag inte har rört mig på hur länge som helst, det kommer som en shok när jag börjar att röra på mig. Sedan efter 1h så stannade jag och kollade mig runt om kring, då hade jag typ kommit lite mer än hälften av biten. Tyvärr så bor jag i Snarringe som ligger som en fågelskit i Trelleborgs Kommun.
Efter 1h och 30min så började jag se skymten av mitt lilla hus, trodde fan att jag skulle döööööö + att vi hade idrott i skolan i 1h också. Fan vad min kropp kommer att säga ifrån ikväll, jag LÄNGTAR INTE -.-








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?