Jag tycker inte om REGLER

2011-01-15, 19:39:55 / Kategori: Allmänt
Känner att jag är nära att ta bort min blogg, tycker att det är tråkigt att jag inte har så många besökare och sen att jag inte har tid, eller att jag inte orkar att lägga ut inlägg om det inte är så många som är intreserade att läsa dom. Men ska försöka att göra allt för att få upp mina besökare här på min blogg, men ni som läser har också ett ansvar tycker jag....Ni får berätta för era vänner om min blogg.

Idag har jag bara varit hemma, har inte orkat att göra något speciellt. Så det har blivit att göra läxor och suttit och tittat på TV. Mamma har fått för sig att om jag inte städar övanvåningen varje dag + att jag ska bädda min säng varje dag, så drar hon in 20kr från mitt studiebidrag xD När vi var i skateholm med klassen så städade hon till mig och när jag kom hem så satte hon dom här KORKADE reglerna..

En Bild från Julafton, jag saknar verkligen Julafton. Man känner sig som ett litet barn när man sitter vid alla julklapparna.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?