Wiiiiii

2011-02-25, 17:20:33 / Kategori: Allmänt
Vill bara säga att mina underbara TÖSSER kommer hem till mig i morgon, längtar rikitgt mycket. Känns verkligen som om det vet en evighet sedan vi träffades. Känns även som om vi alla är ovänner och det känns riktigt hemskt. Pernilla är den ända jag har träffat 1 gång på lovet, vi mötte varandra när vi skulle till polisen och vitna. Hon var snäll och väntade med mig, vi pratade om allt och lite till. Alltid skönt att kunna prata om allt till er alla. Vi känner varandra så sjukt bra så om det har hänt något så ser vi det på varandra direkt. Sjukt härligt att vi har kommit varandra så nära <3 Jaaaaao vad ska man mer säga Pernilla??





Jontte

Nu har dagens blogg vinnarna dykt upp på min blogg! Blev det du? Om inte så får du säkert en ny chans snart! =)

Kram Jontte



2011-02-25, 22:54:20 URL: http://jontten.blogg.se/

Munken

Haha längtar som faaaan!!! <3 å vadå: vad mer ska man säga pernilla? haha xp :D :D



2011-02-26, 15:25:39



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?