Mina besökare har ökat (Y)

2011-02-23, 21:01:09 / Kategori: Allmänt
Blir sjukt glad när mina besökare ökar, inte för att det är så många som läser min blogg men det är dock några. Vet inte riktigt hur alla folk får reda på vad min blogg heter men det är bara trevligt att ni kommer och besöker min blogg. Det blir mycket roligare att skriva ett inlägg när jag vet att det är personer som läser det. Innan om jag hade en bra dag så hade jag 9st besökare och det har ökat krafrigt under bara några timmar, och det gillas väldigt mycket! Ennu ett tack till mina underbara läsare <3




Jontte-Dagens blogg på gång!

Svar: Ja det skulle faktiskt vara sjukt nice! Hoppas verkligen att jag skulle vinna :D



2011-02-23, 21:02:06 URL: http://jontten.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?