Middag med klassen

2011-02-11, 23:35:38 / Kategori: Allmänt
Har precis kommit hem från trelleborg, har ätit middag med klassen idag. Synd att tre personer inte kunde komma. Jag hade riktigt roligt och hoppas på att vi kommer att göra det någon gång igen, roligt att umgås utanför skolan. Kl.18.45 träffades vi på Harmony, men det var typ bara jag, Pernilla och Emelie som var där men efter 10min så började alla komma.
Desutom så hade vi Brudboll idag så jag kände att jag kunde äta vad jag ville, eftersom jag har sprungit och hållt på så mycket idag.

Började med "En Grillad Kycklingfilé med wokade grönsaker, ris, bearneise + ett glas light cola"
Sen blev det "Daim tårta med glass och grädde med is the"

Gott var det (Y)






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?