Kalas för min mamma

2011-02-19, 10:05:15 / Kategori: Allmänt
Igår så hade vi kalas för min mamma, det var min mammas familj som kom på besök. Hade det roligt och mamma fick massor av fina saker ifrån släkten. Av mig och pappa så fick hon fyra stycker förstoringar så djur i från Sydafrika som vi själv har tagit :) Kan stolt berätta att av dom fyra bilderna så har jag tagit tre. Hahahaa jag kan om jag vill.
Av hennes pappa och hennes låtsas mamma fick hon 30 tulpaner och pengar. Av hennes bror så fick hon natchos och olika kryddor och dippor. Roligt att få något sånt, så kan man själv ha något att göra! Kl.23.00 åkte dom hem och efter det så satte man sig vid datan och "ugglade". Men skönt är det igelafall.

Bilder av hennes presenter kommer lite senare ;)






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?