Jag vet..

2011-02-01, 19:40:23 / Kategori: Allmänt
Jag vet att jag ar varit dålig att lägga ut inlägg nu på den senaste tiden. Har inte riktigt haft tid, har extremt mycket i skolan och sen känner jag att jag måste ha ett privat liv utöver skolan. Så idag har vi haft en ganska lungn dag i skolan, blev hämtad efter skolan av min mamma sedan åkte vi hem så att jag fick träna på medicingrundkursprovet.

Det har inte blivit så mycket pluggande nu under den senste tiden, mår inte så bra när jag är hemma. Det kanske inte märks i skolan, men jag försöker göra allt för att inte hella skolan ska märka att jag är deprimerad. Vet inte vad som kan vara fel? Känner mig bara deprimerad när jag kommer hem, men inte så mycket i skolan. Tror det är för att jag är med mina vänner, dom gör mig så jävla glad!!!

Se hur jag känner mig om några dagar, annars får jag fan söka efter någon som kan hjälpa mig -.-




Munken

Aww finns om du vill prata Jonna! :( jag ska fixa meditation till dig (y)



2011-02-01, 20:15:08



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?