Expert

2011-02-08, 17:39:33 / Kategori: Allmänt
Hatar Expert så mycket... Var inne på Expert i Trelleborg den 3/2 - 2011 för att göra en förstoring av en bild som min mamma skulle få på alla hjärtansdag. När jag kom in där efter skolan så fick jag hjälp av en man, var liksom första gången som jag skulle förstora en bild. Han var snäll och hjälpte mig eftersom att han såg att jag var förrvirad. Han hjälpte mig så snabbt att jag blev färdig på bara 10min.

Idag var det dags att hämta min förstoring, hade stora förväntningar på bilden. När jag kommer till Övre för att bli hämtad av min mamma, så tittar jag på bilden, och för min stora förvåning såp ser jag att den ser "förjävlig" ut. Bilden såg ut som om det var en IDIOT som hade gjort den. Så när jag kom hem så ringde jag Expert för att få reda på om man kunnde lämna tillbaka bilden för att sedan kunna göra om den som jag vill ha den. Hon sa att det inte gick men att vi kunnde ''möttas på mitten''med betallningen, jag bara: ska jag ta med mig min bild så att jag kan lämna tillbaka den i morgon? Hon: ja gör du det...

Men asså varför kan man inte bara göra rätt från början?? :O

Så i morgon ska jag till Expert igen, för att få bilden som jag vill ha den, hoppas bara att den blir klar till Alla Hjärtans Dag.

PS: Desutom så köpte jag en present till min pappa också!! <3 Undrar vad jag själv kommer att få från mina föräldrar :D






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?