Brudboll

2011-02-11, 23:54:10 / Kategori: Allmänt
Spelade brudboll med Pernilla, Lisa, Emelie och Johanna idag. Jag tyckte att vi spelade bra men vi måste ändå fortsätta att kämpa tills spelet är slut. Vi vann Handboll och Volleyboll men förlorade fotboll. Sen så mötte vi ett sånt skit lag som kallade oss för:

- Horor.
- Fittor.
- Att dom skulle skjuta huvudet av oss.
- Att dom skulle döda oss.
- Sen så sparkade dom på oss.

Som ni förstår så spelade dom jävligt dåligt, och det sa vi till Mimmi som höll i Brudbollen. När vi skulle spela den sista matchen som var Volleyboll så hade vi redan förlorat, både jag och Johanna sa rakt ut att vi redan hade förlorat. Har man sprungit och blivit kallade alla dom sakerna, så blir man jävligt förbanad och desutom så har man redan förlorat i sitt huvud. Den ena spelaren frågade oss om det gick bra, då svarade jag - ja det går skit bra, ser du inte det??  Sen så började hon bara skratta!!!! Allså hur lågt kan man sjunka?? :O


Emelie, Pernilla, Lisa, Johanna och jag!!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?