Lördagen 13

2011-08-13, 18:12:02 / Kategori: Allmänt
Som ni vet så är det ju Löööördag idag. En inte så underbar dag... Denna dagen har nog varit den tråkigaste dag på väldigt väldigt länge. Jag har jobbat och det är vell det som är tråkigt? Men vad ska man göra när man vill ha pengar? Ja just det..Jobba!! Tyvärr.
Jag började jobb 8 och jobbade till 16. Igår innan jag gick och la mig så sa jag till mamma att jag skulle upp tidigare för att träna i en halv timme så hade man lixsom redan tränat en gång när jag kom hem ifrån jobb. Men så blev det ju inte. Klockan ringde 05.00 och jag orkade verkligen inte resa mig upp, så jag sket i och träna och gick upp 06.00 istället. Så nu MÅSTE jag träna. har inte något val precis. (Y)






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?