Ledsen att jag har glömt bloggen

2011-08-27, 22:34:41 / Kategori: Allmänt
Jag har hellt glömt bort bloggen, sen så har jag inte haft tillgång till en data på 2-3 dagar. Men nu är jag tillbaka!!! Igår var mamma och jag på Palmfestivalen eller mikeelli som jag och mamma brukar säga... Hem fick jag med mig. 5 smycken på JC för 50kr, tubbtopp på JC för 25kr, töjning 10mm 40kr, töjningssmycke 10mm (tunnel)50kr/styck, två armband som jag köpte till mamma och mig 50kr/styck(likadana), två öronhängen 50kr/styck, ett linne med mickael Jackson 120kr, ett skit fint linne 199kr.
Jag vill verkligen tacka mannen som satt i ståndet som sålde alla mina öronhängen + töjningar, jag tror att jag fick allt 100kr billigare än vad jag igentligen skulle ha!! Såna människor gillar jag skarpt!!

Om ni vill att jag ska fotografera alla dom sakerna jag köpte så kan ni bara skriva en kommentar så fixar jag det så snabbt som möjligen (Y) Puuuuss <3

 Maja när hon bara var en liten valp!! <3 <3





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?