Konstiga mig...

2011-08-12, 20:58:52 / Kategori: Allmänt
Shiit jag trodde ALDRIG att jag skulle säga detta, någonsin. Men jag tror att jag älskar att träna :O I början hatade jag det, jag menar verkligen hatade det. Men nu har allt förändrats, jag liksom gillar det. Som t.ex. när jag kom hem ifrån jobb idag 16.00 så ställde jag mig direkt och tränade i 30min utan att bli sur!! Herregud! Nu ätter jag bara på mig mina hörlurar, lyssnar på musik och sen går allt som en dans. Tiden bara flyger iväg :O Men det är vell så det ska vara?
Sen så märker jag på mig att det verkligen hjälper. Jag går ju faktiskt ner i vikt (Y)




Kajsa var namnet!

Kan du inte visa före och efter bilder på dig:)?



2011-08-17, 11:42:26 URL: http://kajsalinholms.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?