Har varit och byggt mina naglar ^^

2011-08-09, 16:21:33 / Kategori: Allmänt
Har varit och byggt mina naglar idag, känns jävligt skönt att få det gjort och desutom så blir det ass snyggt :) Jag hade en tid hos nagelbyggaren kl.12.00 och direkt när jag kom in till henne så sa hon till mig att hon såg att jag har gått ner i vikt. Äntligen någon som ser det. Inte för att jag har gått ner mycket i vikt men det är dock lite. Jag tränar alltid 2 gånger om dagen och dricker nutrilett. Så jag ska ju gå ner i vikt och det är det jag strävar efter. Hade jag velat så hade jhag velat gå ner 20kg innan jag åker till Sydafrika nästa år. Men det kan jag nog bara drömma om. Som sagt jag gör så gott jag kan. Jag vill inte rasa ner i vikt och må dåligt, jag tar det heldre lungt och går ner stadigt.
Ja så jag blev skit glad att hon såg på mig att jag hade gått ner i vikt. När jag satt hos nagelbyggaren så sa jag till henne att jag ville göra något annat med mina naglar. Men jag var fortfarande osäker på om jag skulle göra dom svarta eller inte. Så kom jag på att en i min klass hade byggt sina naglar vita och sen haft vitt glitter på det vita då. Det blev vad jag gjorde idag :D och jag är skit glad, för att det blev snyggare än vad jag hade förväntat mig :P






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?