Tomten finns faktiskt

2010-11-21, 19:44:50 / Kategori: Allmänt
Nu vill jag verkligen att det ska bli jul!! vill ha julklappar nu, och det blir ju inte bättre för att min mamma lägger paket i bilen som jag ser när jag sätter mig i bilen!!
Som t.ex ligger det en veromoda påse i bilen.

Jonna: Vad är detta för påse?

Mamma: Det har du inte med att göra!

Jonna: AAHA men då vet jag vad det är för något!!!

Mamma: Vad skulle det vara för något då?

Jonna: EN JULKLAPP!!!

Mamma: Amen Jonna tomten finns faktiskt, det är han som lägger klappar under granen. Jag är som hans nissar jag hjälper honom när han har mycket att göra! Han har inte alltid tid att åka till alla barnen i världen !!

Jonna: Jaja mamma jag vet att tomten finns!! <3






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?