Konstig dag!

2010-11-22, 17:33:06 / Kategori: Allmänt

Jaha då har man varit inne på studio extreme och skulle vara en ''hår modell'' men tydligen så kan man inte göra något med mitt hår för att det är för MÖRKT? Men va fan jag som ville få någon ny färg i mitt hår! men nej nej jag får tjata på min mamma att hon ska betalla en färgning hos frisören, eller vad tycker ni?
Jag brykar alltid få min vilja igenom om jag tjatar lite på henne :) så roligt, nu låter jag som en bortskämt snorunge (A) men det kan jag berätta för er att jag INTE är, jag har tur om jag får något någon gång!!

Annars har det bara varit skola och sen var vi på bibloteket i dag som vi är varje dag pågrund av att Felicia och Pernilla vill det! Sen så blev NÅGRA killar utslängda från bibloteket och så började en biblotikarier skälla på mig och Felicia och Felicia att det var vårt fel? Jävla idiot, jag satt faktiskt och läste 4 böcker för Felicia H och vi var snälla som små barn!!


Detta var en av böckerna jag läste till Felicia Homuth <3




felicia

Hihihihi du får läsa sagor nästa gång med:D de va riktigt kul!



2010-11-22, 21:02:36 URL: http://felicehomuth.blogg.se/

Munken

awww mamma läste alltid den boken för mig när jag var liten :D hihih <3



2010-11-24, 18:21:10



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?