I LOVE YOU

2010-11-25, 18:01:43 / Kategori: Allmänt

Tycker bara att mina underbara vänner är UNDERBARA <3 Älskar er så jävla fucking mycket! Jag tror inte att ni vet hur mycket ni verkligen betyder för mig, ni är dom jag älskar som mest och jag v et inte vad jag skulle göra utan er! Tror jag hade döööt utan er <3 Vill bara att ni ska veta det, och jag hoppas att ni tycker det samma!

Då får man fint besök av Pernilla Munke! som ska ''BO'' hemma hos mig i helgen för att hon har blivit utslängt av hennes syster! Så Pernilla ska få träffa min underbara släkt för att vi ska kalas för mig på Lördag. Du ska veta att du kanske får hjälpa mig med att baka kladdkaka.

Här kommer några bilder från skolan idag! <3


Pernilla på Datakunskapen.


Sen blir Pernilla tvungen att läsa en bok till Felicia <3



En bild till när Pernilla läser för Felicia!




Munken

Haha kul att baka ju :D hihi älskar dig också vännen!<3



2010-11-26, 20:04:49



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?