Hatar Tisdagar

2010-11-16, 19:20:26 / Kategori: Allmänt

TTTTIIISSSDDDAAAGGG!! jag hatar Tisdagar, mer än vad jag hatar måndagar! jag vet inte varför men jag tycker bara det.
Idag har det blivit skola, som vanligt! och alla ni ska bara veta hur mycket skoltrött jag är, och vi har typ bara gått i skolan i 2 månader.

Jag måste bara berätta en sak för er alla!! Asså det är så gulligt, och jag vet inte hur jag ska beskriva det? Men jag sms Morteza och frågasde vad han gjorde, då skev han att han skulle ta sin buss och sedan åka hem! Sen frågade han mig och jag skev att vi satt i mediateket och så frågade jag om han ville hålla oss sällskap?
Tror ni inte då att han skrev att han kunnde ta bussen kl.16.00 istället? så att han kan komma och sitta med oss?

Asså aaaawwe så gulligt!! :)

Nu är snart klockan 19.10 och jag vet itne vad jag ska göra? tror att jag ska gå upp på mitt rum och lägga fram kläder till i morgon? men jag är inte hellt säker men det är ju skönt att ha det gjort, och jag tror att jag ska gå och lägga mig tidigt idag.
Men det kan jag ju inte iheller för att jag ska se på Desperate Hauswife, eller hur det stavas!
Så mina planer för kvällen är att lägga fram klädder, duscha och kolla på tv ;)

Sen har jag ett litet tillägg :) Felicia, Emelie och Pernilla vi bör träffas någon gång i veckan kanske Fredag???
JAG VILL ATT VI SKA TRÄFFAS NUU!!





Munken

Jooo vi borde ses nu!!! ;D



2010-11-16, 20:13:09

felicia

Japp de borde vi!



2010-11-16, 20:18:57 URL: http://felicehomuth.blogg.se/

emelie

ja det borde vi verkligen :D



2010-11-17, 20:13:25



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?