Dagen 11/11-2010

2010-11-11, 19:56:09 / Kategori: Allmänt

Idag började jag i skolan som vanligt kl.8.00!! Blev att börja med Svenska.. som är SÅ ROLIGT!! Kan en lärare bli mer dryg än Anna? Efter Svenskan blev det Datakunskap där vi hade ett prov, ofta man har ett prov om man inte har haft en lektion på 3 veckor! Man kan ju undra hur han tänker? Men fick G Igelafall :)
Lunchen kom sen där det blev att äta på MC med Pernilla, Felicia och Felicia! INTE BRA!!
Sen var jag tvungen att vara kvar på Naturkunskapen när alla andra hade slutat kl.11.30 :S men hade tur att Pernilla och Felicia var kvar med mig! TACK <3

När jag hade slutat gick vi till bibloteket där vi hade 2 skit läskiga killar som gick efter oss! Asså fy fan vad vi blev rädda, den ena gick och kollade om vi satt kvar! Jag tror inte det var så bra att du räckte fingret till en av dom FELICIA :)
Men vi sprang ut så snabbt som vi kunde :D fy fan vad läskigt
!
Vacker bild på vår frio!! Men vi glömmer inte dig Felicia Homuth <3






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?