ÄNTLIGEN

2010-11-13, 23:13:53 / Kategori: Allmänt

Idag har dagen bara beståt av att släda och laga mat inför vårt släktkalas! Desutom har jag fått övningsköra med min mamma idag! :) ROLIGT.
Nu är klockan 23.04 och det är typ 1 och en halv timme sedan min släkt åkte hem, och nu vill jag bara lägga mig i min säng och sova! Får vell hjälpa mamma att plocka undan? eller? Jo det får jag, annars får jag dåligt samvete och det vill jag inte få! Därför är jag en duktig dotter och hjälper till, och sedan var det faktiskt mitt kalas (Y)
Jag får vell gå ner och borsta mina tänder och gå och krama kudden!! :P


Ni får ursäkta bilden, men jag var bara tvungen!! kanske inte världens mest seriösa bild men ändå!! :)

Jag får ändå tacka släkten för en trevlig kväl och tack för PENGARNA jag fick! Känns som alla pengar kommer att spenderas på KLÄDER och mera KLÄDER! <3 






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?