Alla borde vara snälla

2010-11-24, 16:39:01 / Kategori: Allmänt

Det kvittar vad andra tycker om ens kropp! men man kommer aldrig själv att vara nöjd med den, livet är så och inget kommer att kunna ändra på det. Det ända som kan ändra på det är med sin egen hjälp, inget annat kan hjälpa.
När andra säger elaka ord om ''mig'' så sårar det en som in i helvete, det finns inget värre. Jag själv kan säga olika idiotiska saker men när det gäller att någon annan gör det så blir det liv i luckorna! Om det är någon som inte är nöjd med den jag är så behöver dom inte säga det rakt ut! Håll det för er själva, jag vill inte höra det ni tycker om mig och ska jag vara riktigt ärlig så bryr jag mig inte så mycket.
Eller jo kanske lite men jag blir så arg så att jag håller på att börja gråta om jag bara snackar om det! det är något som retar upp mig som fan.

Jag kan vara ärliga mot er och säga att jag har blivit mobbad 3-6 och det är inget jag kan kalla ''roligt'' ingen vill bli mobbad, kolla bara på mig! efter att jag har blivit mobbad så har jag fått så dåligt självförtroende. Man vågar inte äns visa sig på badhuset och man tror att alla ska kolla på en och döma en på direktek!
Tjock, det var de dom kallade mig!! det värsta var att man vågar inte iheller berätta det för något, man ses som en förlorare.
-Kolla hon där! hon har blivit mobbad!!! vilken förlorare hon är!!
Man kanske inte säger så men det är så man tror att det ska vara! Ni som någonsin har blivit mobbad eller precis har börjat att bli ''utstött'' så ska jag bara berätta en sak, säg ifrån så snabbt som möjligt annars kan det övergå till fysisktvåld! dom kan börja så dig och du mår psykiskt dåligt på grund av att dom har trampat ner ditt självförtroende.

VAR SNÄLLA MOT DOM DU ÄLSKAR, DU VET INTE NÄR DET KAN VARA SISTA GÅNGEN NI TRÄFFAS!! <3




Munken

Jonna <33



2010-11-24, 18:22:00

felicia

Jonna, vi ska hjälpa dig med detta självförtroendet, jag tror att vi alla 3 har dåliga självförtroende. Vi hjälper varandra! vi ska ha de perfekta och vi ska tycka om oss själva. Ingen av oss är varken tjocka, fula eller dumma. Vi är fina, helt normala och snälla tjejer! något som vi alla kommer vinna på i framtiden. Du ska veta jonna, att du och Pernilla är en av dom snällaste, omtänksamaste och roligaste vänner jag haft, förutom min gamla bästis som jag trivdes väldigt bra med också, men de funka inte. Iaf vill bara säga att de är ni som gör att jag mår bra och vill komma till skolan. Utan er hade skolan varit (rent ut sagt) Skit tråkig! ni är så jävla underbara. Ni är bäst!



2010-11-24, 22:01:07 URL: http://felicehomuth.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?