Roligt

2010-12-02, 19:14:18 / Kategori: Allmänt


Så här blir man om man blir fotat av Felicia Homuth när man igentligen inte vill det!!


En bild som jag tog i skolan efter vi hade slutat!


En "vacker" bild på några vattendroppar!


Så här ser det ut utanför skolan när vi hade slutat, konstigt som det har slutat!


Idag slutade vi tidigare pga av vädret, men jag kunde inte komma hem på något sätt för vi trodde att min buss var inställd. Som tur hade jag Felicia Homuth och Pernilla Munke som väntade på mig tills klockan var 15.00 <3 Då bestämde vi bland annat att vi ska åka pulka på Lördag!! LÄNGTAR, så roligt vi kommer att ha!! och vi måste ta skiit många bilder som vi ska lägga in på facebook och på våra bloggar.

Sen så skrev vi ut bilder på Marilyn Manson i skolan, eller jag och Felicia. Dom bilderna ska jag alldeles snart sätt upp på min fondväg! Tycker att han är så jävla bra, att han bara vågar visa vem han igentligen är, det är inte många människor som vågar visa det!!

Sen är jag inte säker på att jag kommer till skolan i morgon, min mamma säger till mig att hon inte vågar skicka mig till skolan om det blir sånt här bäder i morgon, och sen är det så mycket snö så att vi knabbt kommer ut på vägen utanför vårt hus.
Jag tycker faktiskt att snön kan försvinna snart! jag är redan trött på snön och vi har bara haft det i typ en vecka eller mindre.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?