Mina julklappar

2010-12-26, 19:48:57 / Kategori: Allmänt



Britney spears nya perfym!






Hello kitty säng kläder!

Almenacka för 2011



Lite allt möjligt :P

Nattlinne ^^

300kr ;)

4 klockor :P








Sist men absolut inte minst, min nya mobil. HTC smart!!!! :)



frida

Lite kul att dina föräldrar köper en mobil som jag fick av telonor grattis när min andra mobil inte gick att lagga.

Btw för att din Blogger ska bli bättre och för att locka fler läsare borde du vara mer jordnära i bloggen och inte bara skriva om damma säker hela tiden. Sen finns det sidor som kan göra reklam för din blogg. Just a tips, såg att du försökt få min polare till att läsa din blogg.

Ha en fortsatt bra kväll.



2010-12-27, 21:13:09



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?