Förstår inte hur hon kan göra det?

2010-12-01, 16:51:38 / Kategori: Allmänt

Jag förstår inte dom bloggorkorna som t.ex Kissie att dom opererar sin näsa eller gör en fettsugning bara för att alla ska kunna läsa om det? Hur kul kan det vara, visst har jag skrattat åt kissie för att hon är så jävla korkad som hon är, men ändå? jag förstår inte iheller att dom tror att dom har ett så speciellt roligt liv? Palla att vara som henne med hennes "fina" plast pattar! när kissie dör så kan man ju återvinna henne för att hon består mer av plast och annat skit än vad hon består av människa.
Det är klart att alla ska vara som dom själv är men att göra något bara för att andra ska kunna läsa om det? det hade jag aldrig gjort.







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?