Fast man är sjuk så måsta man plugga!

2010-12-07, 16:25:41 / Kategori: Allmänt

Sjukt att man måste plugga när man är sjuk! Min mamma bad Linda (min mentor) att hon skulle ringa min mamma idag, mamma frågade henne hur jag skulle göra med proven i morgon (för att jag inte kommer till skolan i morgon). hon sa att jag inte skulle göra några läxor!, och det ända jag skulle göra är att vila och typ lyssna på musik. Det hon menade var att jag INTE skulle göra några läxor Pga. att jag är sjuk.

Känns faktiskt bra att hon sa att jag inte ska göra några läxor, men det känns som om jag måste det iallafall annars kommer jag jätte mycket bak i läxorna.

Så nu ska jag bara luta mig bak i soffan och om jag har tur så kanske jag somnar ;)




felicia

Ska krama sönder dig och pernilla när ni kommer tillbaka till skolan! ni är så grymt bra!! <3<3<3



2010-12-07, 20:06:48 URL: http://felicehomuth.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?