Älskar er <3

2010-12-07, 20:23:34 / Kategori: Allmänt

I wrote his name in the sand
but the wind took it
I wrote his name on a stone
but the water took it
I wrote his name on a paper
but the fire took it
So i wrote his name in my heart
and it will be there forever

Saknar er så extremt mycket <3
Snart en vecka sedan vi träffades! Aldeles för länge sedan, jag klarar mig inte utan er för att ni betyder så fucking mycket för mig <3
Ni är också det bästa som har hänt mig! Jag vet inte vad jag hade gjort utan er alla <3
Hoppas ni vet vem ni är? Ni borde verkligen veta det.




felicia

Saknar er båda, era små sjuklingar! felicia och jag hoppas på att få träffa er nästa vecka eller redan på fredag!<3<3



2010-12-08, 20:13:57 URL: http://felicehomuth.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?